Декада математичної творчості

Декада математичної творчості  в школі  проходила з 7 по 18 жовтня 2019 згідно затвердженого плану.

Завданням декади було підвищити інтерес учнів до навчальної діяльності, до пізнання дійсності та самих себе, а також вихованню самодисципліни та самоорганізації. Впродовж декади використовувались різні прийоми і форми організації  урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяли розкриттю внутрішнього їхнього потенціалу. 

Заходи були спрямовані на:

  • розвиток творчої фантазії;
  • логічного мислення;
  • вміння орієнтуватися в інформаційному просторі;
  • підвищення інтерес до вивчення математики ;
  • розвиток пізнавальної та творчої діяльностей;
  • формування обов’язковості, відповідальності, креативності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *