Декада математичної творчості в школі проходила з 7 по 18 жовтня 2019 згідно затвердженого плану.
Завданням декади було підвищити інтерес учнів до навчальної діяльності, до пізнання дійсності та самих себе, а також вихованню самодисципліни та самоорганізації. Впродовж декади використовувались різні прийоми і форми організації урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяли розкриттю внутрішнього їхнього потенціалу.
Заходи були спрямовані на:
- розвиток творчої фантазії;
- логічного мислення;
- вміння орієнтуватися в інформаційному просторі;
- підвищення інтерес до вивчення математики ;
- розвиток пізнавальної та творчої діяльностей;
- формування обов’язковості, відповідальності, креативності.